12 Şubat 2014 Çarşamba

Ben Söyleyemediklerimde Gizliyim

294. Gün (Ben Söyleyemediklerimde Gizliyim.)

Yine müthiş cümlelerle karşılaştım dostlar. Derin bir of çektim. Belki sizde çekersiniz benim gibi…






Düşüncelerim, ipliği kopan tesbih taneleri gibi dağılıveriyor sensiz… Şimdi gözyaşlarımdan inci yapmak isterdim sana… Keşke yanımda olsaydın… Kelimelerim şelâleleşiyor ne zaman sana dair bir şeyler yazmaya kalksam… Yanan alnım, müşfik avuçlarına ne kadar da muhtaç bilemezsin… Beni ne kadar ateşe versen de, hiçbir hatıramız küllenemez, bunu bilesin… Zümrüd-ü Anka gibi kendi külümden doğar ve katar katar Turnalar gibi yine kanat vurarak yine revan olurum yollarına…

***************************

Beni söylediklerimde arama...
Ben söyleyemediklerimde gizliyim...
O göremediğin koskoca derya gönlümdür, 
Gördüğün sahil ise dilim...
Kıyılarıma vuran dalgalara şaşma...
Onlar aşktan gel-git'im...
Beni kendinde, kendimde arama...
Ben hem bende hem sende bir gizim...
Beni Mecnun'dan, Leyla'dan sorma...
Ben yalnız Mevla'dan bir izim...

***************************

Dert etme can!
Gidenler dönmeyecek mi?
Yitirdiğin her ne ise; 
Bir bakarsın yağmurlu bir gecede,
Veya bir bahar sabahında karşına çıkmış.Bil ki Güzellikler de var bu hayatta.
Gel git’lerin olmadığı bir hayat düşünebilir misin?
Hüzün olgunlaştırır...
Kaybetmek sabrı öğretir...

Mevlana

Renk Kodu: C: 68 M:100 Y: 0 K: 50

1 yorum:

  1. Ustadimiz ne demisse dogru demis. Guzel gonullerden eksik olmasin ask insallah.

    YanıtlaSil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...