7 Ekim 2013 Pazartesi

Yürek Yolcularına İthaf Olunur...

166. Gün (Yürek Yolcularına İthaf Olunur...)

İnsan düşünmeden edemiyor. Gerçekten de bunca çabaya değiyor mu? Kendimizi tanımaya çalışmak, doğru bildiklerimizin ardından gitmek ya da daha güzel bir toplum yaratmaya çalışmak… Bir yerlerde yanlış yaptığımızı düşünüyorum. Değişen devrin kuralları bana uymuyor. Acı veriyor bu değişim içinde çabalamak… Kendini ifade edememenin verdiği sıkıntı hep bir yük üzerimizde… Doğru kelimelere mi sahip değiliz ya da doğru diye bildiğimiz davranışlar mı yanlış? Bilemedim doğrusu. Bildiğim tek gerçek yabancılaşmak zorunda bırakıldığımdır…



Bütün yaptıklarımdan ve bütün söylediklerimden
Kimse anlamaya çalışmasın kim olduğumu
Bir engel vardı, bir engel, bütün eylemlerimi
Ve bastan aşağı tutumumu değiştiren
Hep bir engel vardı tam konuşacağım sıra
Susturuverirdi beni
En göze çarpmamış davranışlarımdan
En kapalı sözlerimden, yazdıklarımdan
Yalnız onlardan anlaşılabilirim
Ama belki de değmez bunca çabaya
Bunca dikkate, gerçekte kim olduğumu bulmak, 

Daha Güzel Bir Toplumda, İlerde
Bir Başkası Tıpkı Bana Benzeyen
Çıkar Kuşkusuz, Yasar Özgürce.


Konstantinos Kavafis


Renk Kodu: C: 3 M: 0  Y: 75 K: 0

Francine Van Hove'nin Tablosu

4 yorum:

  1. Gene mükemmelsin bana cok şeyi hatirlattin sana teşekkur etmek az ..

    YanıtlaSil
  2. Hic guzel bir cevap degil neyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yazdıklarınız için...

      Sil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...