24 Mart 2014 Pazartesi

Kabule Çoktan Razıydım

332. Gün (Kabule Çoktan Razıydım)

Oldukça güzel  bir anlatımla karşılaştım bugün. yazarın ilk kitabı ve öykülerden oluşuyor. Beğendiğimi söylemeliyim... Güzel bir alıntıyı sizlerle paylaşmak istedim dostlar...

İçten olduklarını bilsem de, Sergio’nun aşk sözlerinde, övgülerinde, hayranlık dolu bakışlarında, bana şimdiye değin başka hiçbir okşayışın vermediği zevki tattıran dokunuşlarında, savaşı kazanacağından emin bir erkeğin gururunu da hep sezerdim. 
Önceki ilişkilerimde de sezdiğim gibi. 
Bak güzelim, öylesine sert ve acımasızdın, mangalda kül bırakmıyordun, ama işte güvenini kazandım, seni uysallaştırdım, ödülüm de kucağımda mırlayan şu kedi yavrusu. 
Sonuçta Sergio, bana ne vereceksen ver, kabule çoktan razıydım.



Çünkü güvenmenin, sevgiye boyun eğmenin, tutkuya kayıtsız şartsız teslim olmanın ve bütün bunları karşılığında hiçbir şey beklemeden, mutluluğu bile düşlemeden, sadece aşk adına yapabilmenin sevincini keşfetmek, bir kez daha, yeniden keşfetmek istiyordum. 
İşte böylesine bir kendini verişi bir tek biz kadınlar başarabiliriz. 
Bir yenilgi gibi değerlendirilse de aslında bu hüzünlü bir zaferdir.

 Aslı Erdoğan /Mucizevi Mandarin


Formun ÜstüFormun AltıFormun ÜstüFormun AltıRenk Kodu: C: 0 M: 100 Y: 80 K: 16

2 yorum:

  1. Sevgili Sensei Mevsil, evet ben de beğendim anlatımı. En kısa sürede bu kitabı ben de okumak istiyorum. Ne güzel söylemiş değil mi yazar " Bir yenilgi gibi değerlendirilse de aslında bu hüzünlü bir zaferdir" diye. Çok beğendim ve çok etkilendim. Biz kadınlar tam da öyle değilmiyiz aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle böyleyiz. İşimiz cidden zor...

      Sil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...