30 Mart 2014 Pazar

Gidişini Anlatıyorum

338. Gün (Gidişini Anlatıyorum )

Nice gidenler oldu hayatımızdan. Bazılarının gitmesini istemedik ama bazıların gitmesi içinde elimizden geleni yaptık. Bazılarının ardından bakarken kalbimiz acıdı… Kısacası sonuçta giden gitti ve kalan biz olduk. Ne güzel anlatmış Rıfat Ilgaz…




Sen gidiyorsun ya işine yetişmek için 
Saçlarını, gözlerini, ellerini 
Neyin varsa toplayıp gidiyorsun ya 
Her seferinde bir şey unutuyorsun sıcak 
Termometrede yükselen çizgi çizgi 
Kim bilir nerelerde soğuyorsun 

Senin gözbebeklerin var ya kadın kadın gülen 
İnsan insan bakan gözbebeklerin 
Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta 
Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder 

Ne gelirse onlardan gelir bana 
Çalışma gücü yaşama direnci 
Mutluluk gibi kazanılması zor 
Mutluluk gibi yitirilmesi kolay 

Bir açarsın ki mutluyum 
Bir kaparsın her şey elimden gitmiş. 


Rıfat ILGAZ

Formun Üstü
Formun Altı

Formun ÜstüFormun AltıFormun ÜstüFormun AltıFormun ÜstüFormun AltıRenk Kodu: C: 79 M: 24 Y: 37 K: 0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...