17 Mart 2014 Pazartesi

Yüreğin Yetmiyorsa Düşme Yoluma

326. Gün (Yüreğin Yetmiyorsa Düşme Yoluma)
Sükût eyledim, ''Kahrı var'' dediler. Biraz söyledim...
''Zehri'' var dediler. Sustum... Kahrından susuyor dediler;
biraz konuştum... Zehrini kusuyor dediler...




************************
Ey gönlümün sol yarısı!
Aklıma koydum seni, aklım almadı,
Kalbime koydum seni, sana doymadı...

************************

Yârin her tebessümü bin cân bağışlarken âşığına,
Ben nasıl 'hediye' diye tek bir cân sunayım ona!

************************
"Yorulacaksan, sıkılacaksan, keşkerlere sığınacaksan,
söze ama diye başlayacaksan girme AŞK yoluna.
AŞK der ki; yolumdaysan başım fedadır yoluna ama bil ki,
senin de başını isterim yoluma. Kahir, kapris gelecekse senden amenna…
Ama ayağına diken batarsa, ah edip vahlanma.
AŞK, bilek gücü değil yürektir.
Yüreğin yetmiyorsa düşme yoluma..."

************************

Ey Aşık !
Korkma Sev.
Öldüğün yerde değil, dirildiğin yerde Sev.
Sana mânâ katanı Sev…
İki iken bir olabileceğini Sev…
Ona sahip çıkamam diye korkma;
ikinize de sahip çıkan var nasıl olsa…

Mevlana

Formun Üstü
Formun Altı

Formun ÜstüFormun AltıFormun ÜstüFormun AltıRenk Kodu: C: 8 M:100 Y: 44 K: 25


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...