19 Şubat 2014 Çarşamba

Ben Seni Neden Mi Sevdim?

301. Gün (Ben Seni Neden Mi Sevdim? )

Bir öğrenemedik doğru dürüst sevmeyi… Belki bu şiirleri okuyanlar öğrenir de yaşam daha yaşanılır hale gelir…






Ben seni bir okyanusun derinliğinde buldum da sevdim 
Parlak bir inciydin benim için 
Paha biçilmez bir inci

Ben seni soğuk ve yağmurlu bir günde 
Seni Düşünürken gülüşündeki sıcaklığın içime dolup da 
Beni sardığı bir anda sevdim…
 
Seni sadece selvi boyun, siyah saçların ya da kara gözlerin 
Güzel bir yüzün var diye değil 
Fikirlerinle, konuşmandaki güzelliğin ve benim o kor halde yanan yüreğimle sevdim 
Ben seni derinden ve hissederek sevdim.
 
Her kalp atışımda vücudumun dört bir köşesine yayıldığını 
Beni sardığını onu nefes alışımda ciğerlerime işlediğini bilerek sevdim. 

Seni kış gecelerinin o soğuk yatağında birlikte uyuyup beni ısıttığın
Yaz sıcağında uyuyamayıp sıkıntılarım olduğun 
Ve rüyalarımda buluştuğumuz gecelerde sevdim.

Seni ellerinden tutup kanımın kaynadığı 
Kalbimin yerinden fırlayacağını hissettiğim anlarda 
O Islak dudaklarınla beni sevdiğini söyleyeceğin anları düşünerek sevdim.

Ben seni o sensiz anlardaki boş ve değersiz geçen dakikalarda 
Kayıp zamanlarımızda, seni arayıp bulamadığım 
Çaresizlik içinde olduğum, içki sofralarını dost bildiğim anlarda sevdim.
 
Sen ne kadar uzak olsan da, 
Aramızdaki kilometreler nasıl çoksa 
Bende seni o kadar yoğun ve o denli çok sevdim.
 
Seni Kalbimde yanan ateşin ile 
Zihnimde oluşan hayallerin o ay parçası çehrenle 
Bana derinden bakan o gözlerindeki ışıltıyı göreceğim anları beklerken 
Kalbimin Yanıp tutuştuğu anlarda 
Gelip o bu ateşi alevlendirerek 
Bana sarılarak beni sevdiğini söyleyeceğin anları düşünerek sevdim. 

Korkuyorum! 
Hak ettiğin mutluluğu sana verememekten korkuyorum. 
Seni beni sevdiğinden fazla sevememekten korkuyorum. 
Senin Sevgine LAYIK OLDUKTAN SONRA başkaları tarafından o sevgiyi KAYBETMEKTEN korkuyorum. 
Seni KAYBETMEKTEN korkuyorum derken kazandım. 
Aramızdaki maneviyat haricindeki uçurumlardan korkuyorum. 
Senin kalbini daha fazla kırmaktan korkuyorum. 
O temiz ve masum gözyaşlarını daha fazla akıtmaktan korkuyorum. 

Evet korkuyorum; 
KAYBETMEKTEN seni, seni daha fazla üzmekten... 
Sana kendimi ifade edememekten korkuyorum. 
Ya da anlaşılmaktan korkuyorum yanlış. 
Uçurumun kenarında yalnız kalmaktan korkuyorum. 
Dostluğuna doyamadan uluorta yalnız kalmaktan korkuyorum. 
Yüreğimdeki o ince sızının bir gün çoğalmasından ve beni sarmasından korkuyorum. 
Sevgi denen güzelliğinin bir gün beni terk etmesinden korkuyorum. 
Dostluğun olup yerine nefretin yeşermesinden korkuyorum. 

Korkuyorum evet; 
seni KAYBETMEKTEN ve seni daha fazla üzmekten... 
Bir çiçek misali ne ellemeye ne de koparmaya kıyamıyorum uzaktan seyrediyorum çünkü; 
Seni daha fazla incitmekten korkuyorum. 
Ömründe yaşadığın mutluluğu huzuru sana yasatamamaktan korkuyorum. 
Kalbimden sana fazlasını verememekten korkuyorum. 
Sonunda sana gözyaşından başka bir şey bırakamamaktan korkuyorum. 
Seni sevmekten değil; 
dostluğunu suiistimal etmekten, 
Seni KAYBETMEKTEN ve değerini bilememekten ve Yüce Rabbime hesap verememekten korkuyorum. 
Belki de çok fazla korkuyorum... 

ÇÜNKÜ; BEN İLK DEFA SEVİYORUM 
...

ATTİLA İLHAN

Formun Üstü
Formun Altı
Formun ÜstüFormun AltıRenk Kodu: C: 0 M: 70 Y: 41 K: 13



CANAN BERBER'İN TABLOSU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...