9 Ağustos 2014 Cumartesi

Anladığın Halde Canımı Yaktın Diego

Okumanızı tavsiye ediyorum...
Uzun zaman sonra herkese MERHABA…

Uzun bir yaz mevsiminin içinde ilerliyoruz. Son yazımdan sonra biraz neler yaptığımdan bahsedeyim… Okullar kapandıktan sonra İstanbul’da bir ay geçirdim. Bodrum’a göre oldukça serin bir yaz tatili geçirdiğimi ifade edebilirim.
Sakin ve ailem ile geçirdiğim bu süreçte blog konusunda da düşündüm. Aynı blogdan devam etmeye karar verdim. Okumalarım biraz yavaşta olsa devam etmektedir. Az ama öz bir okuma süreci geçirdim. Çok ama çok güzel cümleler eklediğimi söyleyebilirim yüreğime… Yeni şiirler okudum. Yeni filmler izledim. Yeni bilgiler okudum. Zamanı geldikçe sizlerle bunları tek tek paylaşacağıma emin olabilirsiniz.  İstanbul’da çektiğim bazı fotoğrafları sizlerin beğenisine sunayım.
Bu arada Bodrum’da hava oldukça sıcak… Yakın bir zamanda yani 18 Ağustos kadar yakın bir zamanda :(( okul benim için açılacak. Anlayacağınız benim tatilimin bitmesine çok ama çok kısa bir zaman kaldı. Bu yüzden biraz hüzünlü olduğumu söyleyebilirim.
Bu yaz bir kitaba başladım ama kalbim bir yerinde o kadar acıdı ki okumayı bıraktım. Şimdi yeniden kaldığım yerden başlayacağım. Frida Kahlo’nun otobiyografisi.

Kendi anlatımıyla “Ben aşkın, acının ve devrimin kadınıyım” diyor Kahlo… Kitabı okuduğunuzda bu tanımlamaya uygun bir hayat yaşadığına tanık olacağınıza emin olabilirsiniz…

Sevgilisi Diego’ya yazdığı mektuplardan birinden çok ama çok kısa bir alıntı yapmak istiyorum. Benim canım acıdı okurken.

“Diego Rivera’ma…  
 Seni sevmeye başlayalı çok uzun zaman oldu. Küçük bir kız çocuğu idim, seni sevmeye başladığımda. Şimdi ise bedeni çürümeye başlayan yaşlı bir kadınım. Bütün bedenler çürüyor aslında Diego’m. Eskiyor bütün bedenler. Ama acı çeken yüreği var ise bir bedenin, daha hızlı çürüyor o beden. Benim acı çeken bir yüreğim var Diego. Seni sevmeye başladığım o günden beri, acı çeken bir yüreğim var. Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın. Zaten en dayanılmaz acı buydu. Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın Diego…”
Daha fazla söze gerek kalmadan yazımı sonlandırayım. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle... Herkese iyi tatiller. :))

Ah İstanbul ahhh... ( Çekimlerin tamamı bana aittir:)))




Ağustos ayında yağmur yağdı ve ben bir mutlu oldum sizlere anlatamam...

3 yorum:

  1. Heeyy! merhaba:)
    Yaşam alanlarında nostaljik,
    Doğalda lirik,
    Doğa hareketlerinde romantik şiirler yazan objektife sahipsin.
    Ruh?
    O da biraz duygusal epik zannımca:)
    Çektiğin şiirler çok okunaklı:)

    YanıtlaSil
  2. Aynı zamanda azmin ve iradenin de kadınıdır Frida..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...