26 Şubat 2014 Çarşamba

Sana En Çok Ben Yakıştım

308. Gün (Sana En Çok Ben Yakıştım)

Kısa cümlelere sığdırdığı onlarca anlamı derin derin çekerim içime. Ruhum yıkanır, kanar ve huzur bulur. Ben olsam belki sayfalarca yazardım bu anlamı verebilmek için derim. Lakin o bir cümleye dünyalar sığdırır. Kim mi dersiniz?  Özdemir Asaf derim.




"Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu…
 Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum."

***********************

''Ve lütfen inkar etme;
Sana en çok ben yakıştım.''

***********************

''Ben'' kattım sana biraz, öyle sevdim seni.
Çünkü sen de bensiz; o kadar güzel
değilsin hani...

***********************

Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler.

***********************

Aldanacaksan sevgilerinde, 
Sâf sevgilerinde. 
İnsanların yalancı gururlarına.. 
Kalacaksan parlak sözlerin etkisinde, Kelimelerinle onlara kapılacaksan, 
Yaşama! 

***********************

Biz seninle daha çok yazışırız
Böyle birbirimizden ayrı
Böyle birbirimizden uzak…

***********************

Ne zaman imkansızı seversen, 
İşte o zaman gerçek seversin. 

***********************

Yanına kadar koştuktan sonra, 
Bir adım daha atamayacaksan eğer; 
Oraya kadar sakın koşma. 
Sana değil, bekleyene yazık olur.


Formun Üstü
Formun Altı
Formun ÜstüFormun AltıFormun ÜstüFormun AltıRenk Kodu: C: 0 M:100 Y: 44 K: 0




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...