19 Mayıs 2013 Pazar

Gerçekten Mutlu muyuz?


25. Gün (Gerçekten Mutlu muyuz?)

''Sevilmemek yalnızca şanssızlıktır. Hiç sevmemek mutsuzluktur. Bugün, hepimiz mutsuzluktan ölüyoruz." Albert Camus

Güzel bir Bodrum akşamı yaşadım. Ruhumdaki suskunluğu dahi okuyan dostumla gece gece kahve içmeye gittik. Oldukça keyif aldım. Uzun uzun sohbet ettik. Blogumdaki yazılardan konuştuk. Acaba okuyanlar neler hissediyorlar diye düşünürken 5. sınıflardan bir öğrencimin bana sarılmasıyla düşüncemden sıyrıldım. Sınıfta cehalete savaş açtığımdan bahsetmiştim. Blogumu anlatmıştım. Özellikle renkler çok hoşlarına gitmişti. Kendisi de bir blog açmış ve benden bahsetmiş. Hatta 365 gün 2013 diye bir bölüm bile açmış. En güzeli de dedi ki: “Kadın olmak yazınızdaki şiiri çok beğendim.” Gel de mutlu olma şimdi.

Tam bu sırada “BEN İYİSİMİ” blogunun yazarından bir mail geldi. Bloguma destek olan ilk 3 blogu 365 gün boyunca sayfamda misafir edeceğimi kendisine bildirmiştim. (Sayfamdaki resimlere tıkladığınızda direk misafir bloglara ulaşabilirsiniz.) Cehaletle savaşımı desteklediğini ve dostlarının da beni destekleyebileceklerini yazmış. Nasıl mutlu oldum bilemezsiniz. Kendisine teşekkür ediyorum.

Bu arada sabahta “LUNA LUNARİTA” blogunun yazarından mail aldım. Kendisi de destekleyeceğini bildirmiş. Ona da buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Buna da çok mutlu oldum.

Neyse kahveler bitti. Dedik evimize gidelim yolda iki yıl önce mezun olan öğrencimi gördüm. Kendisinin ve diğer öğrencimin de blogu okuduklarını söyledi. Bir kere daha mutlu oldum.

Şimdi dostlar gelin sorun bana: “ Cidden mutlu musun?” Cevabım gönlümün derinlerinden gelen kocaman bir "EVET" olur.

Farkında mısınız ortada ne mal var ne mülk ne de para ile değer biçilmiş herhangi bir mutluluk.Ortada yürek var. Büyüğünden küçüğüne hepimizin yüreği... Birbirini anlayanların yüreği var.

Gelelim Camus’ nun sözüne… Şöyle bakın etrafınıza mutluluğu almak yani sahip olmakla eş tutan insanlara bakın. Sınırları çizilmiş mutluluklar içinde sıkışmış kalmış mutsuzlara bakın. Araban varsa mutlusun, evin varsa mutlusun, jakuzide yatarsan mutlusun gibi belirlenmiş sınırlara sahip olduklarında mutlu olacaklarını sanan onlarca insana bakın. Maske takılmış yüzlerin ardına gizlenen ruhsal mutsuzluğa bir bakın.

Mutluluk anlarda gizlidir. Anları yakalayıp mutlu olmanız dileğiyle…
Cehaletle savaşıma destek veren herkese kocaman teşekkürler…

RENK KODU: C: 0 M: 19 Y:100 K: 13

4 yorum:

  1. beniyisimi aracılığıyla sizi izlemekten mutluluk duyuyorum ...
    yanınızdayız :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Sizler bir şeyler yazdıkça inanın bana beynimin her hücresi içinde sakladığı bilgileri dışarı çıkarmak için mücadeleye girişiyor.Bu da ruhuma iyi geliyor...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Sensei Mevsil

    "Mutluluk neydiki?"sualinin baloncuğuna yazıp yazıp karalayan bi meczubum.
    Şairin,"Yalnızca hüznü vardır."dediği insanın,tüm iç çekişlerinin yaslandığı duvarmış mutluluk.

    Mutluluk an ise,bu bloga yazmakta o an öyleyse.:)

    Kaleminiz elinizden düşmemesi dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yazmaktan mutluluk duyuyorum. Yorumunuz için çok teşekkür ederim...

      Sil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...