11 Kasım 2013 Pazartesi

Kamyonlar Kavun Taşır.

201. Gün (Kamyonlar Kavun Taşır)

Hem bu şiiri hem de Yaşar Kurt’un bu şarkısını çok severim. Paylaşmak istedim…






 İSTANBUL

Kamyonlar kavun taşır ve ben
Boyuna onu düşünürdüm,
Kamyonlar kavun taşır ve ben
Boyuna onu düşünürdüm,
Niksar'da evimizdeyken
Küçük bir serçe kadar hürdüm.

Sonra âlem değişiverdi
Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak.
Sonra âlem değişiverdi
Ayrı su, ayrı hava, ayrı toprak.
Mevsimler ne çabuk geçiverdi
Unutmak, unutmak, unutmak.

Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Anladım bu şehir başkadır
Herkes beni aldattı gitti,
Yine kamyonlar kavun taşır

Fakat içimde şarkı bitti.


Cahit Külebi

Şarkıyı dinlemelisiniz.


Renk Kodu: C: 0 M: 86  Y: 83 K: 0



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...