19 Kasım 2013 Salı

Çukur

209. Gün (Çukur)

Beğendiğim şiirlerini paylaşmak istedim sizlerle Sunay Akın’ın…








Çukur

Bilerek mi yanına
almadın giderken
başının yastıkta
bıraktığı
çukuru
Güveniyordum
oysa ben sevgimize
vapur iskelesi
ya da tren istasyonundaki
saatin doğruluğu kadar
Beni senin gibi
bir de annem terketmişti
ki göbeğimde durur
onun yokluğundan
bana kalan
çukur


Maki

Bir an önce görülsün 
Diye Akdeniz 
Toroslar'da ağaçlar
Hep çocuk
Kalır


Ayrılık

İki ray (ı) gibiyiz
Bir tren yolunun
Yakın olması
Neyi değiştirir 
Son istasyonun


Pencere

Kokusu mahalleye yayılsın
Diye yaptığı yemeklerin
Akşamüstleri
Açık tutar penceresini
Yeni gelin


Dişi Kuş

Kuru bir ot
Gibi yaşıyorum
Gözlerden uzak
Patika bir yolun
Kıyısında
Tek suçum 
Sap olmamak
Baltanın
Kanlı oyunlarına

Ama yine de 
Umut dolu kalbim
Belki bir dişi kuş 
Taşır beni diye
Daldaki yuvasına

Sunay Akın

Renk Kodu: C: 55 M: 44  Y: 0 K: 13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...