6 Nisan 2014 Pazar

Kötülük

345. Gün (Kötülük)
Dört bir yanımız kötülüğe gebe kaldı. Haberleri izliyorum kalbim sıkışıyor. İnsanlar tüm güçleriyle içlerindeki nefreti dışarıya kusuyorlar. Her yer kan içinde gibi hissediyorum. İnsan olmaya çalışmak yerine olmamak için elimizden geleni yapıyoruz. Huzura muhtaç kalbimle paylaşıyorum bu yazıyı. Bu kadar mı sahici bir tespit yapılır…

“Size benim ne gördüğümü söyleyeyim: Savaş görüyorum. Hastalık görüyorum. Acı çeken
insanlar görüyorum. Sözde adalet adına yapılan zulmü görüyorum. Kötülüğü görüyorum. Kendinden zevk alan, kendi dehşeti içinde yüceltilen kötülüğü... Nefrete sarılmış, dinle örtülmüş kötülüğü. Sevgi kılığına girmiş, ama aslında yargılayan ve öfke dolu kötülüğü.”
Adam Fawer / Empati
Renk Kodu: C: 0 M: 75 Y: 3 K: 0

1 yorum:

  1. Sevgili Mevsil yaşadığımız şu günleri anlatan bir paylaşım olmuş, kutlarım seni... Sanki Adam Fawer bizim ülkemizi anlatıyor öyle değil mi? Son günlerde ne kadar da insanlıktan uzaklaşıp birbirimize düşman olduk...

    YanıtlaSil

Ne güzel kelimeler onlar... Parmaklarınıza sağlık...